Cohen in Belgium
-
Cohen in Belgium
Please!
Re: Cohen in Belgium
YES!
Goeienavond Landgenoten!
Er bestaan dus tóch nog meer LC-Belgen... Wie zin heeft, mag me altijd mailen, pm-en,... voor een babbeltje.
Maarten
Er bestaan dus tóch nog meer LC-Belgen... Wie zin heeft, mag me altijd mailen, pm-en,... voor een babbeltje.
Maarten
2008 Manchester | Bruges | Amsterdam | London | 2x Brussels | Rotterdam |2x London
2009 New York | Cologne | Antwerp | Venice | Colmar | Barcelona | Las Vegas | San José
2010 Salzburg | 2x Sligo | Helsinki | 3x Ghent | Lille | 2x Las Vegas
2012 5x Ghent | 2x A'dam | Helsinki | Dublin | Verona | 3x Paris | Lisboa
2013 Paris | Antwerp | Oberhausen | Brussels | Pula | Rotterdam | Amsterdam | 2x Wellington | Auckland
wie had ooit gedacht dat LC naar Brugge zou komen. Een dikke proficiat aan de organisatoren. Hopelijk kunnen we kaarten bemachtigen voor dit uniek geburen.
-
Dit is gewoon Zaaaaaaalig nieuws!!! Will there be a pre-sale registration for belgium also??
Maarten
Maarten
-
Ik hoop dat de ticketverkoop zo gebeurt dat de echte fans een eerlijke kans krijgen!
Ik zou er geen probleem mee hebben om een paar dagen te gaan aanschuiven in een rij
Maar meestal zijn de tickets al weg voordat de verkoop nog maar goed en wel gestart is...
Weet iemand op welke manier ze zullen verkocht worden?
Ik zou er geen probleem mee hebben om een paar dagen te gaan aanschuiven in een rij

Maar meestal zijn de tickets al weg voordat de verkoop nog maar goed en wel gestart is...
Weet iemand op welke manier ze zullen verkocht worden?
-
Ik las op een andere plaats in dit forum dat Jarkko hier nog geen nieuws over heeft gekregen. Voor enkele europese landen is het wel bekend, maar voor Belgie en Nederland nog niet.
Een voorverkoop voor fans (zoals in Canada) is nog niet gepland voor Europa, maar na een evaluatie van de gebeurtenissen daar zit het er misschien (hopelijk) wel in! (Dat heet wishful thinking, zeker??)
Ik wacht in ieder geval in ongeduld!
Maarten
Een voorverkoop voor fans (zoals in Canada) is nog niet gepland voor Europa, maar na een evaluatie van de gebeurtenissen daar zit het er misschien (hopelijk) wel in! (Dat heet wishful thinking, zeker??)
Ik wacht in ieder geval in ongeduld!
Maarten
-
Een vriend (die ik nu al eeuwig dankbaar ben) van me zag het vanmiddag op teletekst.
Sindsdien ben ik het net aan het afschuimen op zoek naar meer informatie
Van harte, good luck aan iedereen!
Sindsdien ben ik het net aan het afschuimen op zoek naar meer informatie

Van harte, good luck aan iedereen!

De festival site van cactus heeft bij mijn weten een capaciteit van 8000 mensen. De kans op een ticket valt wel mee dan. Het is in ieder geval een schitterende locatie (voor een festival-site toch): liever intiem in Brugge dan tussen 100.000 anderen op Glastonbury met dan nog wat lawaai van andere bands op de achtergrond.
Dag lieve mensen
Ik had zelf gelezen dat Cactus heeft een capaciteit van pas 400 - but i guess that was just too good to be true
In any case, there will hopefully be an irish contingent in Brugge with you to enjoy Leonards concert!
Any recommendations for a nice hotel? And any news on pre-sale for Brugge?
Harriett
Ik had zelf gelezen dat Cactus heeft een capaciteit van pas 400 - but i guess that was just too good to be true

In any case, there will hopefully be an irish contingent in Brugge with you to enjoy Leonards concert!
Any recommendations for a nice hotel? And any news on pre-sale for Brugge?
Harriett
cactus heeft inderdaad wel een behoorlijke capaciteit, maar toch ... zou schitterend zijn als de fans net als in canada ook vooraf aan tickets kunnen raken
I think there's something confusing here. The tour itinery says he's playing Thursday 10th but the festival is Friday 11th/ Saturday 12th/ Sunday 13th. There is nothing at all on the Cactus website about Cohen. Can anybody find more information and put the details here in English? Of course, we'd really like to know where to buy tickets! Many thanks.
-
Ik probeer zelf alle bronnen die ook maar iets met het concert zouden kunnen te maken hebben aan te spreken, om zo iets meer te weten te komen over de verkoop van de tickets voor Brugge. Indien ik over bijkomende info beschik laat ik,het jullie asap weten...
Greetz
The Future
Greetz
The Future

nog belgische fans, nice!
For all non Dutch speakers: local media report tickets will be on sale beginning next week, but to be honest, I think it is a wild guess. No specific announcements jet about the amount of tickets and prices. LC will not perform on the festival itself; it is just the day before the festival.
We'll keep you informed
djiraf
For all non Dutch speakers: local media report tickets will be on sale beginning next week, but to be honest, I think it is a wild guess. No specific announcements jet about the amount of tickets and prices. LC will not perform on the festival itself; it is just the day before the festival.
We'll keep you informed
djiraf
Tickets on sale tomorrow at 9.00 am (http://www.sherpa.be)
Info (dutch): http://www.cactusmusic.be/Concerts/Deta ... d06f7d493b
Info (dutch): http://www.cactusmusic.be/Concerts/Deta ... d06f7d493b